Cum se mai practică azi Tribe Sourcing-ul?

În primul rând, haideți să stabilim ce înseamnă acest concept. Termenul de ,,tribe sourcing” desemnează procesul  de lucru strategic prin care o companie poate valorifica o marcă din cadrul firmei prin intermediul triburilor existente in cadrul companiei. De asemenea, semnifică angajarea care implică motivarea şi ducerea unui trib pentru a co-crea şi de a colabora la îndeplinirea unei sarcini cu ambiţia de a crea o ieşire de dorit şi valoroasă. Acest concept se referă la momentul în care nu toţi sunt implicaţi într-o societate sau companie, dar s-a concentrat un set de oameni pentru a face aprovizionarea lor.

Toţi cei care fac parte din acest ,,trib” sunt legaţi prin aceleaşi interese și preocupări. Sunt deci ţinte ideale pentru cei care doresc să promoveze produse şi sevicii specifice. În plus, tribesourcing-ul este totul despre adaptare la modul în care se schimbă lumea şi modul în care noi, ca indivizi, ne schimbăm cu ea. De exemplu, Dell a fost unul dintre primele branduri care a experimentat modul în care lumea s-a schimbat şi astfel este acum unul dintre cele mai bune cazuri cu privire la modul de îmbunătăţire a unui brand.

În concluzie, acest concept este des folosit de către companii și acest lucru este benefic pentru fiecare. Pentru mai multe detalii, intraţi aici.

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Social Media. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cum se mai practică azi Tribe Sourcing-ul?

  1. Pingback: laurarusnac

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s