Reclamă cu dublu înțeles sau nu?

La ce v-ați gândi dacă ați vedea doar imaginea de prezentare a acestui videoclip??? Probabil că mulți dintre voi ați spune că este vorba despre un avort, un control normal la ginecologie sau ceva pornografic, însă nu este deloc așa.

O simplă reclamă la un medicament de fertilitate este unul dintre cele mai vizionate filmuleţe din toate timpurile de pe Youtube, cu peste 160 milioane de vizualizări.

De ce oare are atâtea vizualizări??? Știți de ce?

Pentru că toți cei care au intrat au crezut că este vorba despre ceva pornografic. Se pare însă că mulţi dintre ei au rămas dezamăgiţi, din moment ce peste 15.000 de persoane au apăsat butonul de „dislike” al videoclipului. Câteva dintre comentariile de acolo sunt: „Ce naiba caut eu aici?”, se întreabă un vizitator, în timp ce altul spune: „Daţi direct la secunda 56 ca să vedeţi de ce aţi ajuns la acest filmuleţ”. Pare amuzant, nu?

Sincer să fiu, nici eu nu m-aș fi gândit că acest videoclip face o reclamă la un medicament de fertilitate. Se pare însă că cei care au realizat această reclamă și-au atins scopul, și anume numărul de vizualizări, care le aduce bineînțeles foarte mulți bani.

Oare voi ați putea să fiți așa de inventivi? Eu unul, recunosc că NU. Aștept eventuale comentarii.

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în PR, Promovare, Publicitate, Reclame. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s