Reclamă cu tentă sexuală sau nu???

Răspundeți sincer acum: când vizionați această reclamă, la ce vă duce gândul? Oare la sex sau la berea în sine??? Dar de ce oare au ales cei de la Guinness acest tip de reclamă? Pentru că ar atrage mai mult partea masculină? Sincer, nu aș ști ce răspuns să dau, având în vedere faptul că poate mulți dintre voi nu știau de existența acestei reclame. Văzând acest videoclip, vă convinge să cumpărați produsul respectiv? Sincer, ca băiat banuiesc că da. Dar ca fată? Aștept comentariile voastre…

Mie personal mi se pare o reclamă foarte interesantă, deoarece este foarte bine construită și se poate zice că se joacă puțin cu mintea omului.

În general, reclama se referă la un spațiu cumpărat, fapt care duce la controlul absolut al mesajului. Ea are drept scop persuasiunea și urmărește formarea și/sau păstrarea dorinței de cumpărare a unor publicuri țintă, pentru a  crește cifra de vânzare a produsului unei organizații.

Ca o concluzie, din câte am observat, pot spune că în ziua de azi se utilizează mai des reclamele corporative, cum ar fi: image advertising, issue advertising, concept advertising.

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Reclame. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Reclamă cu tentă sexuală sau nu???

  1. Super tare reclama, deci,,, devine preferata mea in top 3

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s