Despre publicitate ca activitate conexă a RP

Aș dori să încep în primul rând cu o definiție a publicității. Aceasta este o tehnică prin care se cumpără un spațiu pe un suport de presă, care este ulterior ocupat după cum se dorește de către o organizație.

Din sfera publicității fac parte comunicatele de presă, fotografiile, dosarele de presă, reportajele video, care sunt trimise de către departamentul de RP către mass-media.

Trebuie să știți că există diferite forme de publicitate, cum ar fi: publicitatea comercială, care vinde produse și servicii; publicitatea instituțională, care prezintă imaginea organizației; publicitatea pledoarie, care se referă la subiectele controversate în care se angajează o organizație și publicitatea socială, care prezintă suferințele societății(sărăcie, persoane grav bolnave etc.).

Ca o concluzie la tot ce am prezentat, putem spune că, în vreme ce RP caută modalități de a atrage atenția mass-mediei pentru a se discuta despre organizație, publicitatea își impune mesajul, în care tonul este neutru și informația este echilibrată prin prezentarea mai multor surse.

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în PR, Publicitate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s