Campanii împotriva violenţei în familie!

Oare campanile împotriva violenţei în familie au efect asupra populaţiei?

De curând, postul Acasă TV a demarat campania „Durerea nu este iubire”, aceasta având scopul de a atrage atenţia asupra unui fenomen grav şi de a solicita autorităţilor adoptarea unei legi speciale pentru sancţionarea violenţei domestice.

Vor fi prezentate cazuri reale  ale unor femei care au căzut victime violenţei şi care au reuşit să găsească ieşirea din aceste teribile situaţii. De asemenea, vor fi prezente şi persoane publice care au suferit la rândul lor de pe urma violenţei domestice.

Violenţa în familie este un fenomen care, în mare masură, încă nu este conştientizat de către societate ca fiind ceva deosebit de grav.

Românul încă mai are concepţia că nu e mare lucru să-ţi mai “boxezi” din când în când nevasta. De asemenea, mulţi sunt adepţii ideii că “bătaia este ruptă din rai” şi trebuie să facă parte integrantă din educaţia unui copil. Iar aici nu vorbim despre o palmă scăpată la nervi o data la 3 ani, ci despre cazurile în care copiii sunt snopiţi în bătaie cu pumni, picioare, cu cureaua, daţi cu capul de pereţi sau alte pedepse de genul acesta, în urma cărora rămân răni fizice grave, dar mai ales răni psihice şi sufleteşti deosebit de profunde.

Femeile agresate sunt treptat distruse psihic şi rabdă bătăile partenerului lor de viaţă foarte mulţi ani înainte de a se hotărî să facă ceva pentru a schimba situaţia. Iar cele care stau cu un bărbat care le bate, le terorizează  şi motivează că ,,rabdă de dragul copiilor” greşesc profund. Atmosfera încărcată de tensiune din casă, ca şi asistarea la scandalurile dintre părinţi şi bătăile primite de mamă, îi afectează în mod deosebit pe copii, toate acestea având consecinţe vizibile pe tot parcursul vieţii lor.

În concluzie, violenţa împotriva femeii este o realitate cruntă, iar estimările ONU arată că abuzurile nu doar persistă, ci sunt în creştere. Din păcate, de cele mai multe ori, aceste fapte fie nu sunt cunoscute, fie sunt ignorate.

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în PR, Promovare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s